سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:35 ] [ سعیدبالاوندی ]

یکی از قدیمیترین نرم افزار های مسنجر و پیام رسان Windows Messenger بود که بصورت پیشفرض در ویندوز XP نصب بود.
اینک نسخه جدید این مسنجر با نام Windows Live Messenger و با ظاهری متفاوت توسط مایکروسافت تولید شده که به برخی ویژگی های آن در زیر اشاره میکنیم.

 

ویندوز لایو مسنجر | Windows live messenger

 

    - هماهنگی کامل با windows Xp SP2 .
    - نصب جدید نرم افزار .
    - توانایی Download و install تمامی File های Update شده .
    - افزودن قابلیت پیغام گذاشتن برای طرف مقابل در صورت offline بودن .
    - افزودن قابلیت Share کردن File های خود با هر حجمی فقط با drag & drop کردن ساده .
    - مکالمات صوتی و تصویری
    - به اشتراک گذاری آسان اطلاعات و فایل ها

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزار Windows Live Messenger با حجم 618 کیلوبایت - دانلود
قفل رمز فایل دانلود شده : www.takmob.net
منبع
سایت سازنده

 

 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:40 ] [ سعیدبالاوندی ]

 

گفتگوی تصویری اینترنتی یا Video Chat/Call دیگر درحال جایگزینی بسیاری گفتگوی های ساده ی صوتی قدیمیست و بسیاری از علاقمندان محیط های گفتگوی اینترنتی، با استفاده از یک وب کم ساده به گفتگو های تصویری و ویدیویی می پردازند .
در این بین شرکت نرم افزاری Yewsoft Inc نرم افزار جالب و منحصر به فردی عرضه کرده است که به همین محیط های ویدیویی گفتگوی اینترنتی حال و هوای دیگری می بخشد و با قرار دادن افکت های زیبا، علاوه بر شاد کردن و جذاب کردن محیط، کاربران را نیز بسیار سرگرم می کند .
WebcamMax نام این نرم افزار جالب و بسیار زیباست که قابلیت های بسیار متنوعی به شما در استفاده از وب کم خود و به اشتراک گذاری تصاویرتان می دهد. می توانید با افزودن افکت های ویدیویی زیبا و جذاب به تصاویر وب کم شما آن را منحصر به فرد تر و بسیار جذاب تر نمایید حتی اگر شما به طور حقیقی سخت افزار وب کم نداشته باشید !
بلی خواه سیستم و یا نوت بوک شما به یک وب کم مجهز باشد و خواه نباشد، این نرم افزار قادر به خلق یک وب کم مجازی و شناساندن آن به پیام رسان شما بوده و افکت های زیبای خود را به تنهایی در حالتی که سخت افزار وبکمی نداشته باشید، و یا بر روی تصاویر ویدیویی شما در حالی که سیستمتان به وب کم مجهز باشد، برای دوستانتان ارسال کرده و به نمایش می گذارد .
 
 

 

 


برخی از ویژگی های نرم افزار:
- سازگاری با اکثر نرم افزار گفتگوی اینترنتی و پیام رسان های برتر دنیا مانند ICQ, AIM, MSN, Camfrog, Skype, Paltalk, Yahoo Messenger و ....
- ساخت یک وب کم جدید و به صورت مجازی در صورت نداشتن سخت افزار! ویا افزایش قابلیت های وب کم خود با افزودن افکت های بسیار متنوع و زیبا
- تبدیل فایلها و فیلمهای ویدیویی به تصاویر زنده وب کم خود !
- نمایش تصویر و محتوای میز کار خود به صورت زنده در وب کم
- نمایش تصاویر مختلف با فرمتهای مختلف به عنوان تصاویر وب کم
- درج و نمایش متون مختلف و افکت داده شده بر روی صفحه ی وب کم
- قرار دادن افکت های زیبا ی مختلف نرم افزار بر روئی وب کم و زیبا ساختن آن تصاویر
- قرار دادن افکت های احساسی و Emotion های زیبا بر روی تصاویر وب کم خود
- دارای نمایش تصویرقدرتمندی شامل بیش از ۱۵۰۰ افکت زیبای رایگان به صورت آنلاین و قابل دریافت از سایت سازنده ...
- قابلیت ذخیره ی تصاویر ویدیویی فرستاده شده و دریافتی وب کم ها !
- قابلیت عکس برداری از تصاویر ارسالی و دریافتی وب کم ها !
- قابلیت خلق وب کم مجازی حتی در صورت داشتن وب کم حقیقی و تعویض سریع میان وب کم حقیقی و مجازی با یک کلیک ساده !
- قابلیت به اشتراک گذاری وب کم برای ۱۶ نرم افزار مختلف !
و .....
 

 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:39 ] [ سعیدبالاوندی ]

 
Trillian نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: ICQ, MSN, Yahoo Messenger استفاده کنند. 

 

 


 

از ویژگی های این نرم افزار در نسخه جدید می توان به موارد زیر اشاره نمود:
پشتیبانی از اکانت های GoogleTalk وMySpace

- بهینه سازی ابزار انتقال فایل

اضافه نمودن ابزار حفاظتی بر روی نرم افزار

- بهینه سازی سرعت نرم افزار
- رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
- قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
 

 

 قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند.
- توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
- امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
و ... .

 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:37 ] [ سعیدبالاوندی ]

یکی از بهترین ، امن ترین و قدرتمند ترین نرم افزار در زمینه مسنجر ، محصول شرکت گوگل است با نام Google talk که ویژگی های آن را بصورت زیر میتوان برشمرد :

 

گوگل تاک | Google Talk Messenger

 

    - دریافت و ارسال پی ام با اکانت های گوگل
    - ارسال و دریافت آفلاین در این مسنجر
    - چت کردن بصورت صوتی و تصویری با کیفیت خوب
    - استفاده کمتر از حافظه اصلی هنگام بارگذاری و اجرا
    - و ...


 

 

 


 

 

 

 

 

نرم افزار Google Talk با حجم 1.54 مگابایت - دانلود
قفل رمز فایل دانلود شده : www.takmob.net
منبع
سایت سازنده

 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:34 ] [ سعیدبالاوندی ]

Chaos Software Chaos Intellect 3.0.4.6نرم افزار

 

Chaos Software Chaos Intellect 3.0.4.6 نام نرم افزار قدرتمندی می باشد که بر نسل جدید ایمیل کلاینت ها تمرکز دارد که به همراه یک مدیریت بر اطلاعات شخصی کاربران عرضه می شود. گزینه مخصوصی از این نرم افزار با نام Express Plus به پشتیبانی از POP3 و IMAP می پردازد که می تواند ایمیل های شما را مرتب سازی نماید و بوسیله فیلترهایی که در نرم افزار وجود دارد از دریافت هرگونه ایمیل اسپم جلوگیری کند. مدیریت بر لیست ارتباطاتی که در نرم افزار گنجانده شده ، به شما اجازه می دهد تا برای ارسال ایمیل خود به دوستان در کمترین زمان ممکنه بتوانید آدرس آن ها را پیدا کرده و ایمیل ها را ارسال نمایید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود کنید.
 

 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:31 ] [ سعیدبالاوندی ]

 ooVoo v.3.0.1.jpgنرم افزار

ooVoo v.3.0.1.46 يكي از بهترین برنامه ها برای ارتباط و چت صوتی تصویری اینترنتی مي باشد. این برنامه رایگان می‌باشد و با ساختن یک اکانت که به آسانی در ابتدای اجرای برنامه انجام می‌شود امکان ارتباط را فراهم می‌آورد. ooVoo از شبکه‌های P2P برای ارتباط استفاده نمی‌کند. سايت تك موبايل با ارائه اين نرم افزار توانسته مشكلات شما را در اين زمينه برطرف كند. این برنامه قابلیت‌های بیش‌تری مانند ویدئو کنفرانس با 6 نفر، ضبط مکالمه‌ها، امکان مشاهده‌ی دسکتاپ رایانه‌ی مخاطب و... را دارد.
 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:30 ] [ سعیدبالاوندی ]

 


 

نرم افزار Raiden RaidenMAILD 1.9.17.jpg

Raiden RaidenMAILD 1.9.17.8 این نرم افزار توسط سات تک موبایل ارائه داده شده است که شما میتوانید به سادگی چند کلیک کامپیوتر کوچک خود را به یک میل سرور تبدیل کرده و از آن برای دریافت یا ارسال ایمیل استفاده نمایید و حتی در مراتب بالاتر اقدام به دادن اکانت به دوستان ، آشنایان و کاربران وب سایت خود کنید . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید از دو پروتکل SMTP و POP3 که تقریبا تمامی سایت های ارایه دهنده نامه های الکترونیکی از آنها استفاده می کنند برای ساخت اکانت های خود بهره ببرید .
 

 

 


[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:29 ] [ سعیدبالاوندی ]

نرم افزار IncrediMail 2 Premium 6.jpg

 IncrediMail 2 Plus 6.28 Build 4953 Final این نرم افزار در زمینه ی در یافت ایمیل های IMAP,POP طراحی شده است . که ه قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد، به کمک این نرم افزار میتوانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل میباشد حتی در زمانیکه برنامه بسته میباشد. همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.این نرم افزار قدرتمند قادر است به صورت اتوماتیک pop3 ،Smtp سرور شما را تشخیص داده و آن را تکمیل نماید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به jack-in-the-box اشاره نمود که ایمیل های مشکوک و تبلیغاتی به درون این فولدر انتقال می یابند. با این برنامه محیط های خشک و بی روح یاهو، جیمیل و آوت لوک را فراموش خواهید کرد و به جای ارسال ایمیل های سیاه و سفید، ایمیل هایی رنگارنگ و جذاب خواهید فرستاد.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دریافت کنید.
 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:27 ] [ سعیدبالاوندی ]

سایت تک موب
 



حتما شما با نرم افزار محبوب یاهو مسنجر آشنا هستید، این برنامه دارای امکانات فراوانی هست که به شما اجازه می‌دهد با دوستان آنلاین خود پیام‌های فوری ارسال کنید. همچنین  شما را از ایمیل جدید در حساب yahoo mail  باخبر می‌کند. علاوه بر گفتگوی صوتی و تصویری توسط برنامه یاهو مسنجر شما می‌توانید تا زمانی که به اینترنت متصل هستید پیام‌های خود را ذخیره کنید..
اما ویژگی ممتاز این ورژن از برنامه که ما ارائه می‌کنیم قابلیت اتصال چند اکانت یاهو بوسیله یاهو مسنجر می‌باشد. پس در یک زمان بدون هیچ مشکلی می‌توانید با دوستانتان در چند اکانت یاهو چت کنید .

 
 

 



 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:25 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


Thunderbird نام یکی از محصولات کمپانی معروف Mozilla می باشد. این نرم افزار قادر است تا تمام امور مربوط به ایمیل های شما را مدیریت نماید. ارسال و دریافت این ایمیل ها در فضایی کاملا امن و مطمئن و به دور از هرگونه ویروس و اسپم انجام می گیرد. شما با استفاده از نرم افزار می توانید بر روی ایمیل های خود رمز بگذارید و تا شخص دریافت کننده رمز را وارد نکند قادر به خواندن آن نباشد. این برنامه با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری کامل دارد.

 

 

                 
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:22 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 8643
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دانلود نرم افزار فارسی مديريت ارسال و دريافت ايميل نسخه 2.2