سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

takmob


اگر می خواهید از سایت تورنت فایل دانلود کنید به یک نرم افزار برای این کار نیاز خواهید داشت. این بار در سایت تک موب یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای دانلود انواع فایل از این سایت برای شما کاربران قرار داده ایم.   uTorrentنرم افزار بسیار قدرتمند برای دانلود از این سایت می باشد که می تواند پهنای باند شما را نیز کنترل کند. uTorrent را نصب کنید تا بتوانید به سادگی و تنها با چند کلیک فایل مورد نظرتان را دانلود کنید.

         



[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:55 ] [ سعیدبالاوندی ]

 

takmob


اگر قصد دارید فیلم ها را زیرنویس کنید، ما به شما نرم افزار قدرتمند Subtitle Edit را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا با استفاده از مترجم قدرتمند گوگل متن های شما را به زبان های مختلف تبدیل کند تا بتوانید از آنها به عنوان زیرنویس فیلم ها استفاده کنید. همچنین توسط Subtitle Edit می توانید زیرنویس های قبلی فیلم را ادیت کنید. Subtitle Edit از زبان فارسی و به طور کلی از زیرنویس های یونیکد پشتیبانی می کند.

            



 

[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ سعیدبالاوندی ]

نرم افزار همراه بانک سینا برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

SinaBank نرم افزار همراه بانک سینا   جاوا

 

 

 

password نرم افزار همراه بانک سینا   جاواپسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار همراه بانک سینا   جاوا لینک دانلود – 250 کیلوبایت

 

[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ سعیدبالاوندی ]

 

takmob


Advanced Uninstaller Pro نرم افزار قدرتمند در زمینه حذف برنامه های غیر ضروری داخل رایانه می باشد. برخی از برنامه ها حتی با حذف کردن؛ اثراتی از خود در ریجستری و هارد باقی می گذارند، اگر می خواهید این دسته نرم افزارها به صورت کامل حذف شوند استفاده از نرم افزار Advanced Uninstaller Pro می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این نرم افزار همچنین قابلیت مدیریت فونت های نصب شده و قابلیت حذف تولبارهای نصب شده بر روی اینترنت اکسپلورر را دارا می باشد.

            



[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:49 ] [ سعیدبالاوندی ]

 

takmob


معمولا بعد از مدتی کاربران از محیط یک نواخت ویندوز خسته می شوند. در این حالت کاربران می توانند از تم ها و پوسته های مختلف برای زیباسازی ویندوزشان استفاده کنند. به همین جهت در این پست سایت تک موب، یک تم بسیار زیبا برای ویندوز سون آماده کرده ایم که می تواند زیبایی خاصی به رایانه تان ببخشد..

          



[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:48 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 8652
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دانلود فایل از تورنت با µTorrent 3.1.3.27092